мектептің 2020-2021 оқу жылының әдістемелік тақырыбы - ғылыми әдістеме…

페이지 정보

profile_image
작성자 Glenn
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-20 02:04

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мектептің 2020-2021 оқу жылының әдістемелік тақырыбы - ғылыми әдістемелік жұмыс жоспары 2023-2024 [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары №2 Красный Яр орта мектебінің оқу жылында «Мәңгілік елімінің мәңгілік тілі» атты тілдер онкүндігінің есебі. Ғылыми –әдістемелік кеңестің (ҒӘК) жұмыс жоспары "Болашақ" оқушылар ғылыми қоғамының арналған жұмыс жоспары. Мектеп директорының ғылыми-әдістемелік жұмысы. Өткен оқу жылының оқу-тәрбие және ғылыми жұмыс жоспары, 78-79. ІVтарау, Ғылыми – әдістемелік жұмыс, 80-101 1.2 Мектеп-лицейдің оқу-әдістемелік. Оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың міндеттері: Ұйымдастыру және басқару қызметін жетілдіру есебінен мектептің білім беру қызметінің сапасын. Өткен оқу жылындағы бірлестіктің атқарған жұмысына талдау жасау және жаңа. оқу жылының мақсат, міндетін айқындау. Әдістемелік нұсқау хатты талдау. Оқу жылындағы жұмыс нәтижелерін талдау жэне оқу жылына әдістемелік жұмысты жоспарлау. Шунаева А.Ж. 2. Оқу жұмыс жоспарлары. Мектептің әдістемелік тақырыбы:Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті құзыретті жеке тұлғаны қалыптастыру Жұмыстың негізгі бағыт-тарыІс. Ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары оқу жылы Мектептің әдістемелік тақырыбы: Преподавателидің көшбасшылық құзыреттіліктерін дамытуда. І. Мектептің оқу жылындағы жұмысына талдау. Жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттері. Мектеп туралы қысқаша ақпараттық анықтама. Оқу жылы Мектептің әдістемелік тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңартуда заманауи инновациялық технологияларды кеңінен пайдаланып,мұғалімдердің шығармашылық дағдысын көтеру. Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты: марат қабанбаев әңгімелері оқу жылындағы әдістемелік жұмыстың міндеттерін іске асыру, инновациялық технология элементтерін тиімді. Басты. Жылдық жоспар. Ғылыми әдістемелік жоспар оқу жылы. 261. 1.1. Ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары. I1.2 ЖАС МАМАНДАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ОТЫРЫС ЖОСПАРЫ. 1.3 ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ АТТЕСТАТТАУДАН ӨТКІЗУДІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ. 1.4. Орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми -әдістемелік жұмыс жоспары. оқу жылы Мектептің (оқу -әдістемелік,ғылыми -әдістемелік) 1. оқу жылында жасалған жұмыстарға есеп. Оқу жылындағы ғылыми- әдістемелік жұмысына сараптама 2. «оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы. Оқу жылында білім беру қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру бойынша әдістемелік жұмыстың міндеттері. 1.2 Мектептің оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту. Оқу жылына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары. УТВЕРЖДАЮ: Директор школы: _______________ Ж.Хабибулина. ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН «№ 26 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕ-. РЕТІН МЕКТЕБІ» ММ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ. 139. 3 БӨЛІМ. ОҚУ ЖЫЛЫНА.

ппс казну фит, ппс казну биофак институт апелляционного обжалования возник в римском праве каком процессе экстремизм деген не тәрбие сағаты, біз терроризмге қарсымыз тәрбие сағаты қазақ жері эссе, қазақтың жері ата бабамыздың мұрасы эссе зкиту официальный сайт, зкиту отзывы орбұлақ шайқасы туралы эссе archives құстардың суретін құрастыру іздеу нәтижелері 1 менің рухани әлемім, менің әлемім текст

қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру - қашықтықтан оқыту технологиясы [Читать далее...]

Осы Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламалары бойынша қашықтан оқыту бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидалары (бұдан. Және жоғары және (немесе) жоғары оку орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламалары бойынша онлайн-оқыту нысанында оку процесін. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі технологиялары бар: Кейс – технология – оқытушы дәстүрлі және қашықтықтан консультацияларды. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ Қашықтықтан оқыту технологиясы: оқу-әдістемелік құ-ралы Т. Хакимова. Алматы: Қазақ университеті, алматы көрікті жерлері эссе 2015. Қашықтықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары, бі. Қашықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың дидактикалық негіздері. Мазмұны: І.Кіріспе. ІІ.Негізгі бөлім. 1.Қашықтықтан оқыту жүйесі туралы жалпы мәлімет. 2.Қашықтықтан оқыту. Қашықтықтан оқытудың басты ерекшелігі – барлық пәндерді оқу және мұғаліммен қарым – қатынас интернет және электронды хаттар алмасу арқылы жүзеге асырылады. Қалыптастыруда саралау мен даралауды іске асыратын оқыту әдістері іске асырылады. Сонымен, қашықтықтан оқытуды дамытуда алдымен келесі зерттеу міндеттері. Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып оқу процесін ұйымдастырудың негізгі міндеттері: – оқытуды даралау. Қашықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың дидактикалық негіздері. Мазмұны: І.Кіріспе. ІІ.Негізгі бөлім. 1.Қашықтықтан оқыту жүйесі туралы жалпы мәлімет. 2.Қашықтықтан оқыту. Қазақстанда қашықтықтан оқыту технологиясы (ҚОТ) жоғары білім беру жəне жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында 2000-шы жылдардың ортасынан. Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ Қашықтықтан оқыту технологиясы: оқу-әдістемелік құ-ралы Т. Хакимова. – Алматы: Қазақ университеті, 2015. Қашықтықтықтан.


дулат бабатайұлы ақтан жас мазмұны
қатты денелердің механикалық қасиеттері дегеніміз не
3 секция қазіргі таңдағы үздіксіз білім беру жүйесінде
тармақтар кітабы пдф
тұрғын үй қатынастары туралы заң 73 бап

.
==============================================================

~~~~~ кітап білім бұлағы тақырыбына шағын шығарма ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.