тіл білімі тарихының объектісі - сипаттама тіл білімі

페이지 정보

profile_image
작성자 Jacques
댓글 0건 조회 4회 작성일 24-09-20 13:49

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тіл+білімі+тарихының+объектісі+сипаттама+тіл+білімі
 
 
тіл білімі тарихының объектісі - сипаттама тіл білімі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сондай тарих тіл туралы ғылымда да бар. Ғылым тарихы өткенді білу үшін ғана емес, оның қазіргі күйін дәл, дұрыс танып, болашағын қатесіз бағдарлау үшін де қажет. Ең бастысы, үш нәрсені ерекше бөліп көрсетеміз: 1) Ахмет зерттеуі арқылы қазақ тілі – тіл ғылымының зерттеу нысанына айналды; 2) Ахмет зерттеулерінің нәтижесінде. Ежелгі д уір тіл біліміні басты м селелері Ежелгі ытай тіл білімі Ежелгі нді тіл білімі. Тіл білімі /немесе лингвистика/ тілдің дамуын, өз ара байланысын, жеке тұлғаның қалыптасуындағы сынып жетекшінің рөлі тіл дамуының ішкі заңдарын зерттейді. Тілдің дыбыс жүйесі, сөздік құрамы мен. Дәріс тақырыбы: Тіл білімі және оның зерттеу нысаны (объектісі). Тіл білімі лингвистика (грек linqua тіл), тіл және онын даму заңдары туралы ғылым. 9 de ago. de 2016 Мұнсыз адамның білімі ақиқат болмас еді. Философия тілді ең алдымен қоғамдық-тарихи прогрестің нәтижесінде пайда болған. Тіл білімінде бірте-бірте тілдер туыстығы жөнінде білім (М. Қашқари, Ю. Скалигер, Г. Ленц т. б.) жинала бастайды, тілдерді салыстырмалы-тарихи, салыстырмалы зерттеумен байланысты жалпы тіл. Қазақ тілі білімі — қазақ тілін зерттейтін ғылым саласы. Қазақ тілі білімінің тарихы шартты түрде: а) ұлттық тіл білімі қалыптасқанға дейінгі кезең, ә) ұлттық тіл білімі қалыптасқан кезең болып екіге бөлінеді. Ұлттық тіл білімі қалыптасқанға дейінгі кезең 19 ғасырдың 2-жартысынан басталады. Қазақ тілінің грамматикалық құрылысы туралы алғашқы мәліметтер Н.И. Ильминскийдің "Материалы к изучению киргиз-казахского наречия" деген еңбегінде ұшырасады. Бұл — қазақ тілінің кейбір ерекшеліктерімен таныстыруға. Жалпы тіл білімінің анықтамасы. Ол, біріншіден, тіл білімінің теориялық саласы болса, екіншіден, оқу пәні болып есептелінетіні. Соңғы мағынадағы оның мақсаты мен міндеті. Жалпы тіл білімінің нысаны адамдардың дыбыстық тіл. Жалпы тіл ғылымы тілдің құрамын, функциялық сипаттарын, даму заңдылықтарын, сыртқы дүниемен, қоғаммен, ой-cанамен, мәдениетпен қарым-қатынасын түгел алып, жан-жақты зерттейтіні. Жалпы тіл білімі презентация доклад проект на тему. Тіл білімінің басқа қоғамдық, жаратылыстану және техникалық ғылымдар ішінде алатын орнын, олармен байланысын айқындау. Тіл білімін дамытуға өз үлестерін қосқан ғалымдармен, тіл білімі мектептерімен таныстыру. Бұл тарауды өткенде тіл білімінің дербес ғылым болып қалыптасуына зор әсерін тигізген және алғашқыда оның бірден-бір зерттеу әдісі ретінде танылған салыстырмалы-тарихи әдістердің пайда болу себептерін, ол әдісті қолданушылардың алға қойған мақсаттарын саралап ашу керек. Әдетте, тіл білімінің 19 ғасырға дейінгі кезеңдері ғылымға дейінгі дәуір деп атаса, 19 ғасырдан бергі тарихы ғылыми дәуір деп аталады. Жалпы тіл білімі – тіл туралы ғылымның өткен жолын, тарихын, бағыт-бағдарын, әдістерін белгілейтін жалпы теориялық пән. Тіл білімі немесе лингвистика -/француз тілінің латынша -«тіл»/сөзі бойынша жасалған термин тіл туралы туралы ғылым дегенді білдіреді/. Тіл және оның даму. Тіл білімінің тарихы, орыс история языкознания — тіл білімі тарихы б.з.д. 3—2 мынңылдықта жазудың пайда болуына байланысты оны үйренуге қажеттілік туған. Тарихи тіл білімі және сипаттамалы тіл білімі. Жалпы тіл білімі және жеке тіл білімі. 5) Термин сөздерді сөздікке жазу, олардың мағынасын түсіндіру. Әрбір сұрақтың жазбаша жауабы болу керек. Пайда болуы 19 ғ аяғы, 20 ғ басы. Структуралық тіл білімі тілді таңбалар жүйесі деп қарастырады. Тілдік элементтердің формалды жағын зерттейді. Қалыптасуы 20 ғасырдың 20-30 жылдары. Мақсаты: студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдарымен және оның зерттеу нысанымен таныстыру, оның басты-басты теориялық қағидаларын баяндап беру. Тіл білімі тарихын зерттеуші совет лингвистерінің басшылыққа алатын, адастырмайтын жарық жұлдызы— марксистік методологияның историзм принципі.





ырымдар бала туралы, бала тандай какса не болады кедендік алымдар, кедендік баж салығы дополнительные электроды экг, экг это может ли банк забрать залоговый автомобиль без суда, как не отдавать залоговое авто банку ежелгі вавилон тест, ежелгі дүние тарихы қандай кезеңді оқытады бақ құралдары туралы мәтін, бұқаралық ақпарат құралдары реферат ардагерлер күні, ардагерлер күні қашан коньяк париж казахстан цена, самый дешевый коньяк в казахстане
тражента для чего назначают
бақытты қыз текст минус
қыс мезгілінің боранды күні эссе
қазақстандағы сәулетті ғимараттар
қазақ тілі ережелері pdf

.
==============================================================

~~~~~ жеке тұлғаның қалыптасуындағы сынып жетекшінің рөлі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.